تخفیفات محصولات بهداشتی با عضویت در ”سینامگ”

15% تا 70% تخفیف ویژه مشترکین از داروخانه آنلاین داروچی

خطر های واکسن کرونا برای کودکان

خطر های واکسن کرونا برای کودکان

در این مقاله قصد داریم درباره خطر های واکسن کرونا برای کودکان صحبت کنیم، پس با سینا مگ همراه باشید:

مقامات وزارت بهداشت تنسی اعلام کرده اند که دیگر همه برنامه های واکسیناسیون برای کودکان را متوقف می کنند.

دستورالعمل آنها فقط برای کووید ۱۹ نیست. این برای هر نوع واکسنی است.

این اطلاعیه همزمان با اخراج مقامات ارشد واکسن خود، دکتر میشل فیسکوس ، به دلیل آنچه وی می گوید تلاش برای افزایش میزان واکسیناسیون در سطح کشور و به دلیل نقل قول وی از حکم دادگاه عالی تنسی در سال ۱۹۸۷ مبنی بر اینکه افراد زیر سن قانونی ۱۴ تا ۱۸ سال هستند، اعلام شد. در بیشتر موارد می تواند بدون رضایت والدین درمان شود.

 

منتقدان دیگر اظهار داشتند که موقعیت جدید وزارت بهداشت یک اقدام کاملاً حزبی است که توسط قانونگذاران جمهوری خواه این ایالت انجام شده است.

 

این اقدامات زنگ خطر را برای گروه های پزشکان و طرفداران بیمار ایجاد کرده است.

 

مدیرعامل انجمن متخصصان کنترل عفونت و اپیدمیولوژی گفت: ما بسیار نگران هستیم که اکنون زمان آن نرسیده است که پای گاز را در توزیع اطلاعات مربوط به واکسن  کوویید ۱۹ برداریم

 

مقامات APIC اخیراً بیانیه ای را در پاسخ به تغییر تنسی در پاسخ واکسن منتشر کردند و تلاش ها برای محدود کردن ارتباط واکسن را تقبیح کردند.

 

متأسفانه، اقدامات آنها به این معنی است که افراد واجد شرایط دریافت واکسن تعداد کمتری این واکسن را دریافت می کنند که منجر به موارد بیشتر، بستری شدن در بیمارستان و مرگ خواهد شد. این یک نتیجه غم انگیز خواهد بود وقتی واکسنهایی داشته باشیم که ۹۵ درصد در پیشگیری از بیماریهای جدی مثر باشند.

 

ایمن سازی گله

کارشناسان می گویند، تغییر در سیاست گذاری برای محدود کردن آموزش واکسن و فقط به بزرگسالان دارای پیامدهای بالقوه بهداشتی عمومی است.

کودکان زیر ۱۸ سال ۲۰ درصد جمعیت را تشکیل می دهند. رسیدن به “مصونیت گله” بدون آنها ممکن نیست.

دکتر خوزه مایورگا، مدیر اجرایی در این بخش گفت: به عنوان یک پزشک و پدر و مادر سه دختر، درک این مسئله که ما نمی خواهیم مزایای دریافت واکسنی را که از ویروس ها و باکتری های کشنده محافظت می کند با مردم به اشتراک بگذاریم دشوار است.

ما باید از اینکه این ویروس برای کودکان تأثیرگذار نباشد، دست برداریم. بیمارستان های کودکان در سراسر کشور وجود دارد که همچنان میزان جذب در بستری شدن و بستری در بخش مراقبت ویژه را ثبت می کنند.

علاوه بر این، موارد طولانی مدت کوویید در کودکان ثبت شده است. من به عنوان یک والد خودم نمی توانم ایده این را بدانم که فرزندانم را در معرض خطر قرار دهم و امیدوارم که والدین درک کنند که برای پایان دادن به این همه گیری، به همان تعداد بزرگسال و کودک واجد شرایط برای واکسیناسیون نیاز داریم.

فراتر از کوویید ۱۹

می توانیم شیوع سرفه سیاه ، سرخک ، فلج اطفال و سایر بیماری هایی را که به دلیل محافظت از طریق واکسیناسیون در ایالت ها نگه داشته شده اند، شروع کنیم

دکتر آنیتا راوی، یک پزشک خانواده در شهر نیویورک، موافقت کرد.

نشان می دهد که همه گیری باعث کاهش واکسیناسیون های روزمره و غیر کووید در دوران کودکی شده است. این بخشنامه می تواند شکاف موجود را بدتر کند.

فشار سیاسی ناشی از اطلاعات نادرست بیش از آنکه علم باشد، الگوی خطرناکی برای اعتماد عموم مردم به سیستم های بهداشت عمومی است .چه از طرف قانونگذاران و چه از بخشهای بهداشت عمومی، وقتی اعتماد بین این نهادهای اساسی از بین می رود، سلامتی همه ما را به خطر می اندازد.

منبع

www.healthline.com

آنچه که خواهید خواند

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x