تخفیفات محصولات بهداشتی با عضویت در ”سینامگ”

15% تا 70% تخفیف ویژه مشترکین از داروخانه آنلاین داروچی

سلامت جنسی

سلامت جنسی توصیفات گسترده ای دارد اما به طور کلی شامل اقدامات برای کاهش شیوع مشکلات جنسی و میزان عفونت مقاربتی (STI) و همچنین کاهش حاملگی های ناخواسته است.

تعریف هرچه باشد، سلامت جنسی باید یک قسمت مهم از تمرکز کلی سلامت ما باشد.

به عنوان مثال، ما باید آگاه باشیم که تعداد زیادی از عفونتهای مقاربتی شناسایی شده وجود دارد و این شامل کلامیدیا، زگیل تناسلی، شپش عانه (“خرچنگ”)، گال، سوزاک، سیفلیس، تبخال دستگاه تناسلی، هپاتیت و ویروس نقص ایمنی انسانی است ( اچآیوی).

ما همچنین باید توجه داشته باشیم که یک STI از طریق تماس جنسی از یک فرد به فرد دیگر منتقل می شود و شما می توانید این عفونت ها را بدون توجه به اینکه با چه کسی رابطه برقرار می کنید، گسترش دهید، مگر اینکه اقدامات احتیاطی مناسب انجام شود.

مدتهاست داروخانه های عمومی در اکثر جاهای دنیا، علاوه بر ارائه طیف گسترده ای از محصولات بهداشت جنسی، خدمات مربوط به سلامت جنسی را با ارائه طیف وسیعی از اطلاعات و مشاوره های تخصصی ارائه می دهند.

این داروخانه های عمومی همچنین می توانند منبع اصلی پیشگیری از بارداری هورمونی و همچنین مراکزی برای ارائه مشاوره در مورد استفاده ایمن و موثر از روشهای پیشگیری از بارداری و انجام اقدامات جنسی ایمن باشند.

با این حال، خدمات بهداشتی و مشاوره جنسی از طریق داروخانه های جامعه  با تمرکز بر پیشگیری – می تواند عاملی اصلی در افزایش آگاهی بیشتر در مورد موضوع و کمک به کاهش شیوع آن در جامعه باشد.

کلیه خدمات بهداشت جنسی که از طریق داروخانه ها ارائه می شود ، به دلیل سهولت دسترسی آنها، برای کل جامعه سود قابل توجهی دارد.

شما به عنوان یک مصرف کننده می توانید از طریق داروخانه های جامعه در زمینه پیشگیری از بارداری هورمونی اضطراری، حمایت و مشاوره پیشگیری از بارداری، پیام های جنسی ایمن و اطلاعات در مورد آزمایش برای کاهش HIV یا سایر STI ها بهره مند شوید.

“دسترسی داروخانه و اغلب اوقات طولانی مدت کار آنها، می تواند به این معنی باشد که برای گفتگو با یک متخصص بهداشت در مورد نیازها یا نگرانی های شما، هیچ وقت قبلی لازم نیست. در مواقعی که ممکن است پزشک در دسترس نباشد یا مدت ها منتظر وقت ملاقات پزشک باشید، می توانید به این متخصصان دسترسی پیدا کنید.

بسیاری از افراد سلامت جنسی را به اندازه سلامت جسمی مهم می دانند. مطالعات نشان می دهد که از اکثر عفونتهای مقاربتی قابل پیشگیری هستند.

سلامت جنسی بسیار بیشتر از اجتناب از بیماری یا بارداری غیر برنامه ریزی شده است و جنبه ای جدایی ناپذیر از سلامتی شما است.

اختلالات شایع بهداشت جنسی عبارتند از:

-اختلالات سیستم تولید مثل
-ناباروری
-مشکلات زنان و زایمان
-مشکلات سیستم ادراری
-بیماری های مقاربتی
-اختلال عملکرد جنسی، از جمله -اختلال نعوظ (ED)،

-مقاربت دردناک و از دست دادن میل جنسی
-کنترل تولد

گروه سینامگ که زیر مجموعه شرکت سینا پیشگام دارو نوین است، این را وظیفه خود می داند که تمامی اطلاعات مربوط به سلامت جنسی آقایان و بانوان را تا جایی که می تواند به صورت واضح در اختیار هموطنان قرار دهد.

منبع

https://www.guild.org.au/

سلامت جنسی | سینا مگ