تخفیفات محصولات بهداشتی با عضویت در ”سینامگ”

15% تا 70% تخفیف ویژه مشترکین از داروخانه آنلاین داروچی

سلامت جسم

سلامت جسم عبارت است از رفاه بدن و عملکرد صحیح ارگانیسم افراد، که برای افرادی که از نظر جسمی و روحی که به هیچ نوع بیماری مبتلا نیستند، یک وضعیت طبیعی است.

به طور سنتی، ممکن است سلامت جسم به عنوان بدن فیزیکی شما عاری از بیماری یا معلولیت درک شود ، اما با توجه به اینکه مراقبت های بهداشتی ما بهبود یافته است و مردم زندگی طولانی تر و زندگی با شرایط مختلف را شروع کرده اند، این تعریف برای انعکاس این مفهوم واقعاً تکامل یافته است.

بنابراین، اکنون ممکن است تعریف سلامت جسمی بیشتر معطوف به این باشد که بتوانید برای انجام کارهایی که می خواهید انجام دهید ، راحت زندگی کنید. تعریف دقیق تر از سلامت جسم می تواند “توانایی انجام کارهای روزمره و زندگی راحت در بدن خود” باشد.

سلامت جسم با سلامت روان در ارتباط است زیرا سلامت جسمی خوب در طولانی مدت احساس شخصی بهتری ایجاد می کند.

انجمن قلب آمریکا می گوید، “فعالیت بدنی باعث افزایش سلامت روان می شود. فعالیت بدنی منظم می تواند تنش، استرس، اضطراب، افسردگی و عصبانیت را برطرف کند. ممکن است بلافاصله بدنبال فعالیت بدنی خود احساس خوبی داشته باشید، و همچنین بیشتر افراد با توجه به اینکه فعالیت بدنی بخشی از برنامه روزمره آنها می شود، بهبود وضعیت عمومی را یادآوری می کنند.

چرا باید مراقب سلامت جسمی خود باشید؟

امیدوارم که همه شما درک کرده باشید، سلامتی راهی برای زندگی است و سلامت جسمی در واقع به چه معناست. بنابراین، شما باید سلامتی را انتخاب کنید.

متأسفانه، ما تمایل داریم تمرکز بیش از حد را فقط روی روح بگذاریم، اما روی چیزی که روح را حفظ می کند تمرکز نکنیم. مردم برای رشد در شکل گیری معنوی تلاش می کنند اما چیزهایی که روح آنها را حفظ می کند از بین می رود. و فقط به دلیل افراط و تفریط.

بیایید علل اصلی مرگ را همانطور که سازمان جهانی بهداشت بیان می کند ، ببینیم ،

از ۵۶/۹ میلیون مرگ و میر در سراسر جهان در سال ۲۰۱۶ ، بیش از نیمی از آنها (۵۴ درصد) به ۱۰ دلیل اصلی مربوط بوده است.  در میان آنها، پنج علت اصلی مرگ به شرح زیر است:

-بیماری قلبی
-سرطان
-بیماری های مزمن تنفسی
-تصادفات
-سکته
در اینجا متوجه می شویم که سه مورد اول با سلامت جسمی مرتبط هستند. اگر نمی توانید بدن جسمی خود را به حرکت در آورید ، اگر ناتوان هستید یا به دلیل غفلت  خود به دلیل بیماری زودرس می میرید، هدف شما در زمین کوتاه می شود. خب چی فکر می کنید؟ باید مراقب سلامتی جسمی خود باشید یا نه؟

شما باید این کار را انجام دهید، زیرا بدن شما وسیله ای برای کنترل و تحقق هدف شما است. به همین دلیل سلامت جسمی شما مهم است که با سلامت کلی جسم شما مرتبط است. بنابراین شما باید به سلامت جسمی خود اهمیت دهید و به یاد داشته باشید اگر زندگی خود را تغییر نمی دهید، زندگی شما را تغییر می دهد.

سینامگ که زیر مجموعه شرکت سینا پیشگام دارو نوین است ، همیشه در تلاش این است که تمامی مطالب جهت بهبود سلامت جسمی افراد را از منابع درست جمع آوری کرده و در اختیار افراد قرار دهد.

منبع

https://theworldbook.org/

سلامت جسم | سینا مگ
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x