ژل موضعی سیلدنافیل 1 درصد ارکژل | erecgel

بهبود میل جنسی و ارگاسم در بانوان

بهبود ناتوانی جنسی و اختلالات نعوظ در آقایان

کمک به افزایش شانس باروری در بانوان

سیلدنافیل در درمان اختلال نعوظ و ناتوانی جنسی در آقایان و مشکلات برانگیختگی جنسی در بانوان استفاده می شود. این دارو با افزایش جریان خون در آلت تناســـلی به نعوظ در هنگام تحریک جنسی کمک می کند. سیلدنافیل باعث مهار نوع شـــماره ۵ آنزیم فسفودی استراز (cGMP) و افزایش نیتریک اکساید (NO) در سلول ها می گردد. این آنزیم جریان خون در آلت تناسلی مرد را تنظیم می کند. درواقع سیلدنافبل جریان خون را در آلت تناسلی مردان در شرایط تحریک جنسی افزایش می دهد. محصولات مختلفی از جمله مکمل پاور وجود دارد که به نعوذ کمک می کند. برای دانستن بیشتر در رابطه با اختلالات در نعوظ و راه های رفع زود انزالی، توصیه می شود مقاله لینک شده را مطالعه کنید.

از آنجایی که سیلدنافیل در افزایش خون رسانی به واژن و ناحیه کلیتورال نیز دخالت دارد می تواند موجب بهبود تحریک و ارگاسم در زنان شود. اختلال برانگیختگی جنسی در زنان زمانی رخ می دهد که افزایش جریان خون برای فعالیت جنسی کافی نیست. اختلال برانگیختگی معمولاً با اختلال ارگاسم نیز همراه است.

همچنین شواهد نشان می دهند سیلدنافیل موجب افزایش جریان خون رحمی و افزایش ضخامت آندومتر نیز می گردد. به دلیل این ویژگی، این دارو انتخاب بالقوه برای بهبود اندومتر نازک است که موجب کاهش نرخ لقاح و بارداری در زنان می گردد. ضخامت کم آندومتر یکی از دلایل عدم موفقیت روش های درمان ناباروری بخصوص IVF است. مکمل های متفاوتی برای بهبود باروری وجود دارد، یکی از آنها، مکمل فممه است. برای آشنایی بیشتر با این محصول صفحه مربوط به آن را بخوانید.