تخفیفات محصولات بهداشتی با عضویت در ”سینامگ”

15% تا 70% تخفیف ویژه مشترکین از داروخانه آنلاین داروچی

۵ دلیلی که قرص های جوشان بهتر از قرص های معمولی هستند

۵ دلیلی که قرص های جوشان بهتر از قرص های معمولی هستند

در این مقاله قصد داریم مزایای قرص های جوشان را بر قرص های معمولی بررسی کنیم، پس با سینامگ همراه شوید:

مزییت جوشان بر قرص معمولی

قرص های جوشان به دلیل سهولت مصرف ، در بخشهای مختلف از جمله مکمل ها و استفاده دارویی محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.
قرص های جوشان برای تماس با مایع مانند آب یا آب ، طوری طراحی شده اند که اغلب باعث حل شدن قرص در محلول می شوند. این امر باعث می شود که قرص های جوشان مورد علاقه بسیاری از افراد باشد، از جمله افرادی که از قرص های دارویی و همچنین مکمل های غذایی استفاده می کنند.
در اینجا ۵ مزیت قرص جوشان نسبت به قرص های معمولی را بررسی می کنیم.

۱- طعم دلپذیر در مقایسه با قرص های معمولی

قرص های جوشان به دلیل این واقعیت که می توانند در مایعی مانند آب یا آب میوه حل شوند بسیار محبوب هستند، به این معنی که اغلب طعم آنها بهتر از قرص های معمولی است. قرص های معمولی به آرامی حل می شوند که می تواند منجر به کاهش میزان جذب شود، قرص های جوشان در مقابل، به سرعت و به طور کامل حل می شوند، به این معنی که شما از ترکیبات کاملاً بهره مند می شوید.

مزییت قرص جوشان بر قرص معمولی | سینامگ

۲- به طور مساوی توزیع می شود

قرص های معمولی پس از بلع به تدریج در معده حل می شوند و گاهی اوقات فقط می توانند به صورت جزئی حل شوند که در برخی موارد منجر به تحریک می شود. فواید قرص های جوشان این است که به طور کامل و یکنواخت حل می شوند ، به این معنی که غلظت موضعی مواد نمی تواند رخ دهد. این به معنای نه تنها طعم بهتر بلکه احتمال تحریک کمتر و وسیله کارآمدتر برای بلع مواد است.

۳- مصرف مایعات افزایش یافته است

قرص های جوشان فواید تغذیه ای مورد نظر را تأمین می کنند ، اما علاوه بر این ، مصرف مایعات را نیز افزایش می دهند. اگر کمبود آب بدن یا بیماری داشته باشید و به اندازه معمول مایعات مصرف نکنید ، این امر می تواند مفید باشد. قرص های جوشان می توانند یک روش خارق العاده برای تأمین آب بدن و همچنین بهره بردن از فوایدی که قرص می خورید برای اینکه آیا این یک مکمل غذایی ، گیاهی یا دارویی است.

۴- جایگزین آسان برای قرص های معمولی

قرص جوشان می تواند یک گزینه عالی برای کسانی باشند که ممکن است به دلیل بیماری یا افزایش سن در بلعیدن مشکل داشته باشند. افراد مسن ممکن است در بلع مشکل داشته باشند اما به طور منظم نیاز به مصرف دارو یا مکمل دارند و از این نظر قرص های جوشان بسیار آسان تر از بلعیدن یک قرص است.
علاوه بر این ، آنها می توانند راهی عالی برای خوردن دارو برای افراد مبتلا به گلودرد یا مشکلات پزشکی باشند که بلع را دشوار می کند و بنابراین جایگزینی مناسب برای قرص های معمولی است.

۵- اندازه گیری ساده و آسان

قرص های جوشان به راحتی در آب یا مایعی به انتخاب شما حل می شوند و پس از مدتی همگن و آماده نوشیدن می شوند. با این وجود قرص ها یا پودرهای سنتی باید مرتباً اندازه گیری و هم زده شوند تا از نوشیدنی ناهمگن با تکه های حل نشده جلوگیری شود.

حتی با هم زدن و اندازه گیری، معمول است که در نوشیدنی تکه های حل نشده وجود داشته باشد و یا طعمی عجیب و غریب احساس شود در این زمان است که کارایی قرص های جوشان بیشتر می شود. قرص جوشان را به راحتی در آب رها کنید و آن به طور کامل و یکنواخت حل می شود و این اطمینان را حاصل کنید که از تمام مزایای قرص بهره مند می شوید، همچنین می توانید به راحتی آن را بنوشید.

نتیجه گیری

قرص های جوشان به طور فزاینده ای محبوب شده اند و به راحتی می توان دلیل آن را دانست. آنها به دلیل توزیع یکنواخت و سریعتر از قرصهای معمولی ، روش بسیار موثرتری در مصرف مکمل ها یا داروها ارائه می دهند. علاوه بر این ، طعم و مزه آنها بهتر است زیرا می تواند به آب یا یک نوشیدنی مایع به انتخاب شما اضافه شود و همچنین مصرف آن برای افرادی که ممکن است بلعیدن آنها دشوار باشد، راحت تر است.

منبع

www.simplysupplements.co.uk

آنچه خواهید خواند

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x