شربت ضد سرفه آی کاف کیدز | i.cough Kids Cough Syrup

فاقد الکل و شکر

ضد سرفه و خلط آور

ضد التهاب مجاری تنفسی

شربت ضد سرفه گیاهی کودکان، آی کاف کیدز حاوی عصاره برگ خشک گیاه پیچک است. Hedera helix همان پیچک یا ایوی می باشد که گونه ای از گیاهان گل دار خانواده Araliaceae و بومی اروپا و آسیای غربی است. در شربت آی کاف کیدز از ماده موثره پیچک که متعلق به کارخانه EPO ایتالیاست استفاده می شود. گیاه شناسان کاربرد های فراوانی برای این گیاه یافته اند. پیچک برای درمان و بهبود بیماری های تنفسی همچون برونشیت، بیماری انسداد مزمن ریوی (COPD)، التهاب و آسم استفاده می شود. ساپونین ها و فلاونوئیدها ترکیبات اصلی گیاه ایوی هستند که به کاهش سرفه و گشادشدن مجاری تنفسی کمک می کنند.

شربت آی کاف کیدز و دیابت

در شربت آی کاف کیدز از قند و الکل استفاده نشده است، از این رو انتخاب بسیار مناسبی برای کودکانی می باشد که از سنین پایین به دیابت مبتلا شده اند. از این محصول می توان به عنوان شربت ضد سرفه ویژه دیابتی نام برد. عدم استفاده از الکل در این محصول نقطه مثبتی است که می تواند با خیال راحت برای کودکان تجویز و مصرف شود. شربت گیاهی پیچک به درمان سرفه های خشک در کودک کمک فراوانی می کند. این گونه سرفه ها بسیار آزار دهنده و دردناک هستند. این محصول گیاهی شرکت سینا پیشگام دارو نوین با افزایش تبادل اکسیژن در راه های هوایی باعث بهبود تنفس شده و به کاهش انقباض و ریلکس شدن مجاری تنفسی کمک بسیاری می کند.

آی کاف کیدز، شربت غیر خواب آور

آی کاف کیدز حاوی عصاره هدرا هلیکس، غیر خواب آور بوده و برای استفاده در هنگام فعالیت های آموزشی که کودک نیازمند هوشیاری است مناسب خواهد بود. شواهد نشان می دهند عصاره برگ پیچک به صورت شربت و قطره، درمان ایمن و مؤثری برای سرفه بخصوص در کودکان است.