جشنواره سینا پیشگام دارو نوین

تولید کننده و وارد کننده انواع مکمل های تغذیه ای

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

قرص های جوشان در طعم های دلنشین

کد تخفیف SPC10

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

مکمل های جنسی

کد تخفیف SPC10

سایر محصولات جنسی مرتبط

فروش فقط با نسخه پزشک و یا توصیه دکتر دارو ساز.

کلیندامایسین-کلوتریمازول-پماد-موضعی-کلیندامازول بهبود عفونت های باکتریایی و قارچی

کرم واژینال کلیندامازول

درمان همزمان عفونت های قارچی و باکتریایی | استفاده از یک دارو به جای دو دارو کرم واژینال کلیندامازول ترکیبی از داروی کلیندامایسین (2%) و کلوتریمازول (2%) به عنوان ماده مؤثر می باشد. کلوتریمازول یک داروی ضد قارچ است که در درمان و کاهش خارش و سوزش واژنی ناشی از عفونت های قارچی مانند کاندیدا مورد استفاده قرار می گیرد. کلیندامایسین نوعی آنتی بیوتیک است که برای درمان شماری از عفونت های باکتریایی واژینال استفاده می شود. ترکیب این دو دارو در کرم واژینال کلیندامازول به درمان همزمان عفونت های واژینال قارچی و باکتریایی کمک می کند.

سیلدنافیل سینا پیشگام ژل موضعی ارکژل

ژل موضعی سیلدنافیل - ارکژل

سیلدنافیل در درمان اختلال نعوظ و ناتوانی جنسی در آقایان و مشکلات برانگیختگی جنسی در بانوان استفاده می شود. این دارو با افزایش جریان خون در آلت تناســـلی به نعوظ در هنگام تحریک جنسی کمک می کند. سیلدنافیل باعث مهار نوع شـــماره ۵ آنزیم فسفودی استراز (cGMP) و افزایش نیتریک اکساید (NO) در سلول ها می گردد. این آنزیم جریان خون در آلت تناسلی مرد را تنظیم می کند. درواقع سیلدنافبل جریان خون را در آلت تناسلی مردان در شرایط تحریک جنسی افزایش می دهد. محصولات مختلفی از جمله مکمل پاور وجود دارد که به نعوذ کمک می کند. برای دانستن بیشتر در رابطه با اختلالات در نعوظ و راه های رفع زود انزالی، توصیه می شود مقاله لینک شده را مطالعه کنید.

آی کاف شربت ضد سرفه گیاهی

شربت ضد سرفه

بهبود تنفس با کمک ترکیبات ساپونین در عصاره برگ پیچک به روش های زیر صورت می گیرد:
کاهش چسبندگی موکوس و پاک سازی سریع تر مجاری تنفسی

افزایش تبادل اکسیژن در راه های هوایی

برطرف کردن انقباض و ریلکس شدن مجاری تنفسی

مزایای شربت ضد سرفه آی کاف:
ضد سرفه و خلط آور

ضد التهاب مجاری تنفسی

مناسب برای کودکان و بزرگسالان

کد تخفیف SPC10

سایر محصولات مرتبط

فروش فقط با نسخه پزشک و یا توصیه دکتر دارو ساز.

امپراسین 20 میلی گرم

امپراسین 20 میلی گرم از جمله دارو هایی است که به درمان ترشح بیش از حد اسید معده و همچنین به مهار پمپ پروتونی کمک می کند.مواردی که امپراسین به بهبود آنها کمک می کند عبارتند از:-درمان سوء هاضمه-درمان بیماری بازگشت اسید معده به مری-بیماری ترشح بیش از حد اسید معده-بیماری زخم دوازدهه-درمان زخم معده-درمان زخم های گوارشی ناشی از عفونت هلیکوباکترپیلوری-درمان زخم های گوارشی ناشی از مصرف داروهای ضد التهاب غیر استروئیدیلازم به ذکر است که مصرف این دارو در کودکان باید با صلاح دید پزشک صورت گیرد.

کپسول اس امپراسین 40 سینا پیشگام دارو نوین

اس امپراسین ۴۰

اس امپراسین ۴۰ به عنوان گرانول های آنتریک کوتد خوراکی درون کپسول می باشد. اس امپراسین ازجمله های مهار کننده بمب پروتون و اسید معده است. همچنین به درمان بازگشت محتویات معده به مری (ریفلاکس) کمک فراوانی می کند. از دیگر کاربرد های دارو اس امپراسین می توان موارد زیر را نام برد:– حفظ درمان التهاب مری فرساینده بهبود یافته– درمان بیماری بازگشت محتویات معده به مری علائم دار– درمان زخم های اثنی عشر ناشی از عفونت هلیکوباکتر پیلوری– کاهش خطر ابتلا به زخم معده مرتبط با NSAID.