شربت ضد سرفه آی کاف | iCough Syrup

ضد التهاب مجاری تنفسی

فاقد الکل و شکر

ضد سرفه و خلط آور

آی کاف شربت ضد سرفه گیاهی

شربت ضد سرفه گیاهی آی کاف حاوی عصاره برگ خشک شده گیاه پیچک می باشد. ایوی همان پیچک یا Hedera helixگونه ای از گیاهان گل دار خانواده Araliaceae و بومی اروپا و آسیای غربی است. ماده موثره استفاده شده در شربت آی کاف از کارخانه EPO ایتالیا است. گیاه شناسان، امروزه از این گیاه برای درمان بیماری های تنفسی مانند آسم، برونشیت، بیماری انسداد مزمن ریوی (COPD) و التهاب استفاده می کنند. ترکیبات اصلی این گیاه ساپونین ها و فلاونوئیدها هستند که به گشاد شدن راه های تنفسی و کاهش سرفه کمک می کنند.

آی کاف شربت گیاهی مناسب افراد دیابتی

شربت آی کاف فاقد قند و الکل بوده، از این رو گزینه بسیار مناسبی برای افراد دیابتی و کسانی که منع مصرف الکل دارند به حساب می آید. این افراد در هنگام سرما خوردگی و یا سرفه های بیش از حد به دنبال دارویی مناسب هستند که علاوه بر درمان در ترکیباتش از قند نیز استفاده نشده باشد. شربت سرفه دیابتی پیچک به درمان سرفه های خشک کمک شایانی می کند. این گونه سرفه ها بسیار آزار دهنده و دردناک هستند. این محصول گیاهی شرکت سینا پیشگام دارو نوین با افزایش تبادل اکسیژن در راه های هوایی باعث بهبود تنفس شده و به کاهش انقباض و ریلکس شدن مجاری تنفسی کمک بسیاری می کند. به گفته سینامگ: «عصاره برگ پیچک یا همان ایوی تاثیر به سزایی در درمان سرفه های خشک در هنگام سرما خوردگی دارد.»

هوشیاری در هنگام استفاده از آی کاف

شربت آی کاف حاوی عصاره هدرا هلیکس غیر خواب آور بوده و مناسب برای استفاده در هنگام رانندگی است. این شربت غیر خواب آور انتخاب خوبی در زمان هایی است که برای انجام کارها به هوشیاری نیازمندیم. مشاهده شده است که عصاره برگ پیچک به صورت شربت و قطره، درمان ایمن و مؤثری برای سرفه، بخصوص سرفه های کودکان است از این رو می توان از این محصول به میزان مناسب برای کودک نیز استفاده نمود. برای اطلاعات بیشتر جدول مقدار مصرف دارو را مشاهده کنید و یا به صفحه محصول آی کاف کیدز مراجعه نمایید.